Κυριακή 22 Αυγούστου 2010

Συνέντευξη στο tata.ru

Κατά την διαμονή της στην Jurmala της Λετονίας,η Lara μίλησε για τον Igor Krutoi,το νέο της άλμπουμ,τον Alan Badoev και τη ζωή της.

Photobucket

"Δεν ανήκω σε κανέναν"

Σε ερώτηση για την συνεργασία της με τον Igor Krutoi και τις συχνές της εμφανίσεις σε χώρες της Ανατολικής Ευρώπης η Lara είπε:

-Ελπίζω σε μια μακρόχρονη συνεργασία,αν τον εμπνέω να γράφει νέα τραγούδια και αυτό μπορεί να είναι μόνο ευχάριστο.Στην πραγματικότητα,με τον Igor μας συνδέει και μια δυνατή φιλία εκτός από τα επαγγελματικά μας.Είναι σπάνιο να συναντώ έναν συνθέτη που να καταλαβαίνει τη μουσική.

Σε ερωτήσεις για το Mademoiselle Zhivago,τα γυρίσματα των clip και την συνεργασία της με τον Alan Badoev,η Lara είπε:

-To Mademoiselle Zhivago περιλαμβάνει νέα τραγούδια αλλά ταυτόχρονα ετοιμάζουμε και μια ταινία με το ίδιο όνομα και τα ίδια τραγούδια.Από τη στιγμή που το concept είναι κοινό,μαζί με το CD θα κυκλοφορήσει και ένα DVD.Τα γυρίσματα θα ολοκληρωθούν πλήρως τον Σεπτέμβριο(*προσωπικά θέλω να πιστεύω πως εννοεί γυρίσματα για το Mademoiselle Zhivago,που αφορούν γενικές σκηνές που δεν απαιτούσαν την παρουσία της).Ήταν η πρώτη μου εμπειρία σαν ηθοποιός και όταν συμφώνησα να πάρω μέρος στην ταινία ήξερα οτι θα δοκιμάσω κάτι καινούριο και άγνωστο που δεν είχα ξαναδεί.Έπρεπε να ξεπεράσω κάποιες δυσκολίες,συμπεριλαμβάνοντας και τις ρομαντικές σκηνές.Ωστόσο,ο Alan Badoev με βοήθησε πάρα πολύ.Με έπεισε πως στα γυρίσματα δεν θα είμαι η τραγουδίστρια Lara Fabian αλλά η ηρωίδα των ιστοριών.Το πίστεψα και με βοήθησε πολύ.Ανακάλυψα κάποια νέα πρόσωπα μου-σαν ηθοποιός αρχικά και σαν προσωπικότητα στη συνέχεια.Κατάφερα να "ξεφορτωθώ" και κάποια κόμπλεξ.

Σε ερώτηση του δημοσιογράφου για το πως μπορεί μετά από τόσα χρόνια στο χώρο να είναι ακόμα ανοιχτή και λαμπερή προσωπικότητα καθώς και ποια χώρα αισθάνεται για πατρίδα της,λόγω του ότι έχει ζήσει σε πολλές χώρες,η Lara απάντησε:

-Είμαι αυτή που είμαι.Έτσι γεννήθηκα και μεγάλωσα.Τώρα που έγινα μητέρα,πριν κάνω οτιδήποτε πρώτα σκέφτομαι την κόρη μου.Προσέχω τις κινησεις μου για να είμαι ένα καλό παράδειγμα για εκείνη.Όσο για την πατρίδα μου,το Βέλγιο είναι το σπίτι μου αλλά η καρδιά μου ανήκει στο Κεμπέκ.Με συνδέει κάτι πολύ δυνατό με τον Καναδά.Ωστόσο,στις φλέβες μου κυλά Ιταλικό αίμα.Δε μπορώ να επεκταθώ κι άλλο.Είμαι ειρηνοποιός.Ανήκω σε όλους και ταυτόχρονα δεν ανήκω σε κανέναν.

Πηγή:tata.ru

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου