Τετάρτη 7 Ιουλίου 2010

Συνέντευξη στο site Facts 07.06.2010

Διαβάστε τα κυριότερα σημεία της συνέντευξης που έδωσε η Lara στο site facts.kiev.ua,λίγο πριν την αναχώρησή της από το Κίεβο.

Photobucket

-Σε ερώτηση για το αν δέχτηκε εύκολα να αλλάξει την εμφανισή της για τις ανάγκες των γυρισμάτων η Lara είπε:


"Το θέμα ήταν να δείξουμε μια διαφορετική Lara Fabian και όχι αυτή που όλοι ξερουν αλλιώς δε θα είχε ενδιαφέρον.Το ρίσκο χρειάστηκε θάρρος και πραγματικά μου άρεσαν αυτές οι δραματικές αλλαγές όπως και το να δουλεύω με τον Alan.;Έχω σκεφτεί πως θα αλλάξω κάποτε αλλά δε θα χρειαστώ την βοήθεια της πλαστικής χειρουργικής.Η μύτη και το στήθος μου είναι φυσικά.Εκτός αυτού,η εξωτερική ομορφιά προέρχεται από την εσωτερική..."

-Σε ερωτήσεις γύρω από την μετενσάρκωση,τις προηγούμενες και τις επόμενες ζωές και τις προλήψεις η Lara είπε:

"Δε μπορώ να πω πως είμαι προληπτική αλλά πολλές φορές έχω δει προφητικά όνειρα που με έχουν προειδοποιήσει για σημαντικά γεγονότα και κινδύνους.Όσο για τις διαφορετικές ζωές...σίγουρα όταν συναντάς κάποιους ανθρώπους καταλαβαίνεις οτι θα μπορούσες να είσαι εσύ σε μια προηγούμενη ζωή σου και αυτό είναι και το θέμα του Mademoiselle Zhivago.Μια ψυχή σε διαφορετικούς ανθρώπους.Πιστεύω στην μετενσάρκωση αλλά δε μπορώ να πω με σιγουριά τι ήμουν σε μια προηγούμενη ζωή μου και όσο για τις επόμενες είναι καθαρή φαντασία...θα ήθελα να δοκιμάσω κάτι που δεν έχω βιώσει αλλά κάποιοι μπορεί αν έλεγαν πως αυτή είναι η τελευταία μου ζωή μιας και σε αυτήν κατακτάμε το υψηλότερο επίπεδο ανάπτυξης".

-Στη συνέχεια ο δημοσιογράφοες έθιξε τις μαγειρικές ικανότητες της Lara και τις είπε την παροιμία "Ο έρωτας περνά από το στομάχι".Εκεινη απάντησε:

"Έιχα πει κάποτε πως αν δεν γίνω τραγουδιστρια θα γίνω σεφ αλλά είναι από τις πολλές χαζομάρες που έχω πει(γέλια).Ωστόσο,θα ήθελα να δουλέυω σε ένα καλό εστιατόριο και να έχω τα πάντα σε ένα υψηλό επίπεδο.Νομίζω πως η κουζίνα είναι το τοπ της δημιουργικότητας.Όσο για την παροιμία μάλλον γι'αυτό με παντρεύτηκε ο Gerard.Τώρα εξηγούνται όλα.Ως μισή Ιταλίδα έχω άριστες μαγειρικές ικανότητες και μου αρέσουν τα οικογενειακά τραπέζια και να μαγειρεύω για πολλούς ανθρώπους...άσχετα αν πλεόν δε το κάνω συχνά.Μπορώ να κάνω πολλά νόστιμα πράγματα και σίγουρα όχι μόνο μακαρόνια.Μου αρέσει πολύ η Μεσογειακή κουζίνα και προτιμώ απλά πιάτα".

-Θεωρείτε τον Καναδά δεύτερη πατρίδα σας;

Οι Αρχαίοι Έλληνες έλεγαν:"Πατρίδα σου ειναι εκεί που περνάς καλά".Το πιστεύω κι εγώ.Μέσα μου ρέει Ιταλικό και Βέλγικο αίμα.Μέχρι τα 6 μου έζησα στην Σικελία και μετά στις Βρυξέλλες.Στα 19 μου πήγα στον Καναδά και γύρισα στο Βέλγιο στα 35.

-Σε ερωτήσεις σχετικά με τις ατυχίες πάνω και κάτω από τη σκηνή η Lara είπε:

"Επί σκηνής τα 20 χρόνια που τραγουδώ,μου έχουν συμβεί τα πάντα...από το να ξεχάσω τα λόγια μέχρι προβλήματα με τα ρούχα.Αλλά και στην καθημερινότητα μου λόγω της αφηρημάδας μου,μου έχουν συμβεί διάφορα.Μια φορά παραλίγο να κλέψω ένα ξένο αυτοκινήτο μόνο και μόνο επειδή η κλειδαριά έμοιαζε με του δικού μου που ήταν λίγα μέτρα παρακάτω.Στην απελπισία μου κάλεσα την αστυνομία και όταν ήρθαν με ρώτησαν αν αυτό είναι όντως το δικό μου αυτοκίνητο και τότε κατάλαβα ότι έκανα λάθος.Αλλά γενικά μου έχουν συμβεί διάφορα...από το χέρι μέσα στην τούρτα ή σε πιάτα και ενώ νομίζω πως στηρίζομαι στο τραπέζι...μέχρι το τηλέφωνο μέσα στην τουαλέτα...

Πηγή:facts.kiev.ua

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου