Παρασκευή 2 Ιουλίου 2010

Νέο μήνυμα της Lara 02.07.2010

Photobucket

Άγγελοί μου,

Συγγνώμη που σας έχω αφήσει τόσο καιρό χωρίς νέα...

Μετά από μήνες περιοδείας και κάποιες μέρες διακοπών για να φορτίσω τις μπαταρίες μου...έχω ήδη φύγει για άλλες σφαίρες...υπέροχες,πραγματικές...αλλά μου αφηνουν λίγο χρόνο για ξεκούραση.

Σας διαβεβαιώ,πως θα επιστρέψω σε εσάς πολύ σύντομα μαζί με όμορφα πράγματα αλλά...διαφορετικά απο αυτά που έχω κάνει στο παρελθόν...ένα μουσικό φιλμ με τίτλο "Mademoiselle Zhivago".Είναι μια πραγματική ανακάλυψη για μένα.
Αυτή τη στιγμή,βρίσκομαι στην Ουκρανία μαζί με ταλαντούχους ανθρώπους που με συνοδεύουν στο να διεξαχθεί σωστά αυτό το νέο project...είναι μια δουλειά μεγάλης διάρκειας που ελπίζω να σας..αποπλανήσει...
Έρχεται..

Σας ευχαριστώ για τα στοργικά και ανθρώπινα λόγια σας στο carnet d'or...στις σπάνιες στιγμές μου για χαλάρωση,μένω και σας διαβάζω και με γεμίζει ενέργεια.

Η υπομονή σας και η άπειρη επιείκιά σας,με ηρεμεί τόσο...σας ευχαριστώ γι' αυτό.

Οι διακοπές πλησιάζουν...εύχομαι να είναι όμορφες και αναζωογονητικές...

A bientot quelque part.

Love,
L.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου