Κυριακή 24 Ιανουαρίου 2010

L'Ecole des fans 23.01.2010 (UPDATED)

Photobucket

Μετά απο σχεδόν 3 μήνες εγγραφής προβλήθηκε χτες βράδυ η εκπομπή L'Ecole des fans από το Gulli channel.Η Lara μαζί με τους μικρούς της φίλους τραγούδησε τα Je t'aime,Tout,J'y crois encore,Soleil Soleil,Immortelle & La difference ενώ στο τέλος είπε η ίδια (playback)το Toutes les femmes en moi.

Μπορείτε να κατεβάσετε την εκπομπή εδώ:

Lara Fabian - L'ecole des fans - DOWNLAOD -

Photobucket

Μπορείτε να δείτε εδώ το κάθε τραγούδι που ακούστηκε καθώς και το TLFM.

Jeanne - Immortelle
Alexandre - La difference
Margaux - Je t'aime
Sacha - J'y crois encore
Anasthasia - Soleil Soleil
Adham - Tout
&
Lara Fabian - Toutes les femmes en moi(TLFM)

και να κατεβάσετε μερικές φωτογραφίες εδώ:

Lara Fabian - L'ecole des fans 23.01.2010 Photos - DOWNLOAD -

Πηγή:Merci encore une fois Piwi91 et toute l'equipe du forum Nabbox.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου